Sisene
Tagasi

Radar ja riskisegmendid

Olenevalt mängimisstiilist suhtleme mängijatega erinevalt.

Meil on ettevõttesisene mängijate jälgimissüsteem, mille nimi on Radar. Selle eesmärk on tuvastada võimalikke riskantseid mängimisharjumusi ja vastavalt sellele mängijatega ühendust võtta, et leida asjakohasemaid päästikuid ja parandada meiepoolse suhtluse ennetavat mõju.

Kuidas see toimib?

Vastavalt iga mängija riskitasemele, paigutatakse mängijad erinevatesse segmentidesse vastavalt nende viimase 90 päeva mänguajaloole. Suhtleme mängijatega erinevalt, olenevalt nende mängimisstiilist. Iga mängija liigitust uuendatakse iga päev, mis tähendab, et mängijad võivad erinevate riskisegmentide vahel liikuda.

Miks mulle otsereklaami ega pakkumisi ei saadeta?

Me ei saada otsereklaami ega pakkumisi riskisegmendis olevatele mängijatele. Mängijad, kes on viimase 90 päeva jooksul kaotanud üle 2000 € (ei sisalda raha, mis on võidetud läbi kampaaniate), otsereklaame ega Cashback pakkumisi ei saa.

Radar and riskisegmendid